مرگ بر اسرائیل در جای جای شهرستان خاتم طنین‌انداز شد


خاتم "مهین رستگار خبرنگار یزدفردا "همزمان با آغاز راهپیمایی روز جهانی قدس ندای حق‌طلبی و مرگ بر اسرائیل در تمام نقاط شهرستان خاتم طنین‌انداز شد.

به گزارش خبرنگار یزد فردا" از دقایق اولیه آغاز راهپیمایی مردم شهرستان خاتم با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز جهانی قدس همگام با دیگر مسلمانان جهان حمایت خود را از مردم مظلوم فلسطین اعلام كردند.
حضور مردم شهرستان خاتم با وجود گرمای هوا در این راهپیمایی وصف‌ناپذیر است.
مردم خونگرم شهرستان خاتم نیز در دقایق اولیه آغاز راهپیمایی با در دست داشتن پلاكاردهای مختلف و شعارهای كوبنده خشم و انزجار خود را از رژیم صهیونیستی اعلام كردند.
حضور قشرهای مختلف در كنار یكدیگر اعم از كارمند و خانه‌دار، دانشجویان و دانش‌آموزان و حتی كودكان منظره‌ای دیدنی از شكوه و تجلی حضور مردم به نمایش گذاشته است تا بار دیگر دشمن با چشم خود ببینند كه هیچ چیز نمی‌تواند این مردم را از یكدیگر جدا كند.
دنیای اسلام امروز به خود می‌بالد چرا كه شاهد حضوری پرشور و انقلابی است و مردم فلسطین بی‌شك پیروز این میدان هستند.
فرماندار شهرستان خاتم هم درحاشیه راهپمایی روز قدس مردم شهرستان خاتم درگفتگو با خبرنگار یزدفردا"افزود: راهپمایی امروز اعلام انزجار از كسانی كه مطرح كننده سازش با رژیم اشغالگر قدس هستند می باشد.
سید ناصرامامی ادامه داد: قطعا محور راهپمایی امسال درروز جهانی قدس علیه هر گونه طرح سازش با رژیم اشغالگر قدس است .علیه رژیم غاصبی است كه به محاصره غزه ادامه داده وراه بازگشت مردم آواره فلسطین را می بندد.

یزدفردا


  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا